Djur å kulgården...

Va dit en sväng idag! hmm...fick för mig att jag ska börja rida! Så jag bokade en tid på torsdag kl 15, då ska jag rida en häst som heter Docka, hoppas hon är snäll mot mig länge sen jag red nu. 12 år sen eller nått om inte mer!! Det ska säkert gå bra de! Fått mina shoes idag, de är sköna, blir bra till vintern dom! Åsså en höst jacka som jag desperat behövde, den va varm å skön å vindtät, det bästa av allt!

Liam har somnat på soffan, han är trött tror jag, han har varit på dagis längre idag å då blir han helt slut när han kommer där ifrån, ska börja laga middag snart, sen ska jag väcka lillgrabben å se om han vill ha nån mat!

Nä ska ta å laga nån middag innan jag hungrar i hjäl!

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0