Grattis!

Lena och Pär! Idag ska vi på bröllop, ska bli trevligt. Jag är tårt ansvarig så det ska hämtas fem bröllopstårtor på edenbos efter klockan ett och nån ställning. Hoppas den inte är så stor. Dennis har inte vaknat till liv än, han ligger på soffan och sover, kan förstå att han är trött eftersom han jobbat hela veckan. Jag är rätt sliten jag å men måste duscha, tror jag måste åka ner på stan oxå och införskaffa en kajalpenna. Min är trasig.
Neo sover fortfarande och Liam är pigg som bara den. Anki granne ska va barnvakt åt dom. Känns skönt å slippa ha med dom till kyrkan å allt sånt där, så mycke stök runt allt. Ska inte bli så sen iaf, hade tänkt säga runt två till Anki. Men kan ju bli tidigare, får se hur pigg man är.

Nä ska ta å göra mig i ordning nu!

Ha en trevlig dag! Det ska vi ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0