Neos första tand!

Ja den kom i går! I överkäken. Ser att en andra tand är på väg brevid! Känns som det börjar hända nått! Han blir ju snart fem månader så annat vore ju konstigt! Andra halvåret kommer det hända grejer, ska bli så spännande! Liam pratar för fullt, lär sig nya ord varje dag! Hehe...Han är snabb å snappa upp ord som han egentligen inte får säga, men men... Neo har iaf börjat rulla runt på mage men tillbaka på rygg får han inte till men det kommer väl det med!

Idag e de bara 13 dagar kvar tills vi åker! Kommer naturligtvis att försöka uppdatera min blogg när jag är där borta! Så gott man hinner med! Vill hinna se så mycket som möjligt, har skrivit ner saker jag skulle vilja se å göra. Hittade ett ställe vi vill åka till mest för Liams skull. Jultomten har ett eget land uppöver ungefär 30 mil från våra vänner. Kanske tar oss en dags tripp dit! Har svårt att sova om nätterna, tänker på allt man ska packa å sånt som behövs på planet, det kommer stiga mig åt huvet å så kommer jag säkert glömma hälften om jag känner mig rätt, ska ordna barnvakt när vi ska packa så vi får packa i fred så vi får med oss allt! Söndag den 9 sep åker vi till Sthlm, ska sova på hotell där sen åker vi till arlanda, planet går 10:40. Känns så himla overkligt å åka till ett land man bara ser på tv. Det ska bli så otroligt häftigt!

Nä ska göra nån nytta idag när Liam är på dagis till två!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0