Storstädning!

Nu storstädas det för fullt! Ska va kliniskt rent när vi åker till USA! Har städat sovrummet idag och Liams rum, möblerat om lite. Har sagt upp kontoret så det mesta ska in i våran trånga lägenhet. Och jag vet inte hur det ska få plats med allt...Hoppades ju på att man skulle få det fär huset men det fick vi inte så vi får väl bara leta vidare, men vi får väl lägga ner mera tid på det när vi kommer hem, just är det bara USA resan som hägrar!

Tvättat kläder som en tok idag! Ska börja småpcka ner lite i veckan, man vet ju inte vad det är för väder där borta så det blir väl lite allt möjligt som åker ner i resväskan. Jag har gått å blive tokförkyld, haft feber idag, men har ändå städat som en tok. Hoppas man hinner bli frisk innan det är dax att åka.

I veckan börjar Liam på dagis som vanligt igen...Ska bli skönt att man hinner göra mera på dagarna när han är där. Ska fortsätta städa i morgon om jag inte är sämre i förkylningen då förstås. Har snytit mig så mycket idag så jag är alldeles sårig under näsan.

I kväll åkte Dennis till Norge, Han kommer hem på fredag, känns länge kvar dit men det kommer nog att gå fort ändå! Åsså har jag varit i Hammerdal å hälsat på Veronica å Hanna å Marie hann med oxå. Himla skoj å träffa The gang igen! Fick även träffa Hannas boyfriend Stephan. Hyvens kille det där!

Nä usch nu ska jag ta å sova bort min förkylning så man orkar städa klart i morgon!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilka lockar Liam har... Så sött.
Måste vara skönt att komma hem till ett städat hem efter semestern. Inge skoj om man behöver börja städa det första man gör... Så hoppas att du blir frisk snart så du kan göra klart allt.
Tur i oturen att du är förkyld nu, för då är du säkert frisk när du kommer hit. Det är ju inge skoj att flyga när man är täpp i näsan.
Ta hand om dig.
Kram, Alexandra

2007-08-26 @ 23:10:18
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se
Postat av: ERICA

Hej! skulle du vilja hjälpa mig att välja film? skulle vara skitsnällt :) tack på förhand, kram erica.

2007-08-26 @ 23:12:23
URL: http://HTTP://ERICATIMAR.BLOGG.SE
Postat av: Aires74

Hej!
Hittade din blogg bland länkar på K&A:s blogg, en ny blogg? Jag hoppas att du listat ut vem jag är.
Vad spännande, har jag förstått det rätt att ni skall åka overseas och hälsa på, hela familjen?
Jag önskar Er en Trevlig Resa.

2007-08-27 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0