Tre veckor...

I dag är det tre veckor kvar tills vi åker! Det ska bli kul och spännande! Flygresan känns låång, kanske för att man har två barn men å andra sidan kanske det går fort eftersom man har barnen att pyssla med hela tiden. Hopas verkligen de har så man kan värma mjölken å Neo på planet. Annra blir det jobbigt med 8 timmar flyg resa å han inte får nån mat. Men det ska väl lösa sig på nått vänster hoppas jag!

New York by night

Tatueringen läker fint som den ska, hoppas den blir fin! Har ännu inte listat ut vart jag ska ha Neos namn. Men som sagt det blir ju inte aktuellt förrän vi kommer hem från USA. Det mesta är ordnat inför resan, lite småprylar som ska inhadlas innan. Lägger väl in en bunt med bilder på bilddagboken när jag kommer hem!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Längtar så tills ni kommer!
Det där med mjölken på flyget... De borde väl vara vana vid att folk flyger med småbarn, annars är det konstigt tycker jag. Jag tror att det kommer att gå bra!
Kramis

2007-08-21 @ 16:22:50
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se
Postat av: Jessica

Hej.
Roligt att du hittade åt min blogg =)
Jo den 18/11 blir det nog så att jag åker till Puerto Rico, ska bara få klartecken från min kompis som bor där nere till slutet av december.
Ser att nu ska åka till New York, härligt =)
Hur länge ska ni va där?
Ha de gott!

2007-08-22 @ 20:25:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0