Bäre bullan...

Har finally bakat lyckade lussebullar! Å goda blev dom å! Har varit i Hammerdal i dag å hälsat på Sonja, hjälpt henne å sortera litte julgrejjer och dukar! Käkade middag där, rätt gott! I morgon ska det tokstädas! På söndag kommer mannen som ska flytta in här å kika på lägenheten,då kanske man ska ha det lite finare än vad man har nu! Har börjat packa ner en massa grejjer, tror Dennis blev lite till sig när vi fick veta att vi kanske ska få flytta in tidigare, ev kanske för julafton om vi har tur men alla gånger till mellandagarna! Det känns bra för då slipper man stress flytta och hinna städa ur här! Det är väl det jag gruvar mig mest för! Hatar att flytt städa! Värsta jag vet! Men kanske man tvingar med sig mamma, hon är duktig på det där hon! Eller så kanske jag helt enkelt tvingar Dennis å städa!! Jaja, får se vad som händer och fötter! Pappa kommer upp den 22 iaf och syster den 21 tror jag det var! Ska bli skönt att nästan hela familjen firar jul tillsammans. Nä må ta å sova nu upp tidigt i morgon å fli här hemma!
Kakor å lussebullar på er!

//Sessan
image61 Min framtida hund! Söt va??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0