Flytta, flytta, flytta....

Jag vill FLYTTA!!! Så jävla trött på att det står grejjer över allt! Ska sälja saker när vi ska flytta bl.a mitt vitrinskåp och kökssoffan... Nån som vill köpa?? Så less, vill bara lämna kvar alla möbler å börja om på nytt med fräscha grejjer, men måste ju va miljonär för de, tänk om man kunde göra en sån sak det skulle va coolt!
Liam och Neo är sjuka igen så jag får inte alls sova på nätterna, jag är så jäkla trött på dagarna så jag skulle kunna sova bort hela dan. Dennis har jobbat natt så man får ju inte så mycket hjälp, när jag äntligen fått det ena barnet att somna om igen börjar nästa, Liam har fått medecin så jag hoppas han blir bättre väldigt snart så man får sova om nätterna, det tär rejält med sömnlösa nätter. Ska åka till mamma vid halv två så Dennis får sova och kanske jag med!
I går var vi på Arctura och käkade lunch, hur gott som helst! Blev rätt överraskad, träffade Ullis lillasyster där! Hur länge sen som helst man träffade henne, hon kan inte ha varit gammal när jag umgicks med Ullis, jag va ju en 12, 13 år när jag var med henne, men det verkar som alla växer upp och växer i kapp!! Undra varför man känner sig gammal när man träffar personer man känner som både fyllt 18 och 19, jag fyller ju bara 24, men känner mig som 40...Ja det är skumt det där, kanske mina barn som gör att jag känner mig äldre. Har funderat på en massa saker nu när Dennis jobbat natt, en del grejjer som kanske inte är nå vidare och en del andra saker men har iaf konstaterat att jag inte är en bra småbarns mamma, tycker allt kännsmycket lättare med Liam än med Neo, Liam kan prata med å fatta vad han säger...Neo förstår jag inte alls, man tycker ju att jag borde ha lärt känna Neo efter 8 månader men jag får gissa mig till vad han vill ibland, ska bli skönt när han är som Liam och kan prata, klä på sig själv och äta själv osv. Jaja, bara en av mina tankar!
Nu ska jag klä på oss och göra nånting innan jag somnar här framför datorn!!

Puss och kram
image65

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0