Julmys...

I lördags var vi hos Camilla och Jonte, käkade tacos och en massa alkohol =D Mysigt som bara den!
Barnledig var vi oxå, mamma hade Neo och Anki hade Liam. Vi fick sova över i Lit eftersom vi druckit, ger mig f*n på att det spökar i deras hus, försökte sova men det var nån som envisades med att sitta brevis min säng å knäppa fingrarna väldigt högt. Somnade till slut men blev väckt av allt knakande i lägenheten, sen hördes det ut som det var nån som sprang marathon över köksgolvet, rätt läskigt men jag tog det lugnt och lyckades somna. Sov till elva, lyckades ta mig upp och turligt nog inte ett dugg bakis. Jonte hade ställt sig å bakat på morgonen, hel seriöst må jag säga men dom gillar att äta frukost så, själv är man ingen frukost männsika men kunde inte låta bli att smaka hans nybakade bullar! Gott som tusan!! Dagen fortsatte med att plocka upp alla barn som vi spritt ut. När vi hämtade Liam så hade han feber, så han var jätte slö hela dagen, Dennis började jobba runt 20.00, men då var Liam hyffsad i sin feber, la han när Dennis åkte på jobbet och han sov hela natten. I natt var det Neos tur att ha feber, vaknade vid halv tolv och var jätte het, vi gosade lite i sängen, febern gick ner och jag la han i sin egen säng, han har sovit tills nu.
Mamma kommer snart, ska handla de sista julklapparna, Dennis sover han jobbar natt varje natt ända till söndag morgon. Rebecca kommer på fredag kväll och jag hoppas pappa kommer då oxå men han visste inte om han fick ledigt på fredan. Längtar efter dom....!!!
Nä bäst jag gör i ordning Neo så han är klar tills mamma kommer!

GOD JUL PÅ ER ALLA!!!

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0