Nu var det bestämt...

Fredagen den 28 december klockan 10 får vi flytta in i den nya lägenheten. Då är det besiktning på den. Och vi ska vara med men det blir väl bara jag som får vara med eftersom Dennis ska jobba åt lundstams. Pappa är ju kvar ett tag iaf, hade ju hoppats att Rebecca kunde ha barnen med vi fixar det där men hon åker hem samma dag väldigt tidigt. Lite synd å mamma jobbar som en tok då antar jag. Men ska kolla om Anki kan ha barnen en stund. Så jag å pappa kan fixa det mesta! Fixar nog det mesta utan Dennis...Han ska ju jobba lördan oxå...Så jag hoppas att vi hinner klart med alla grejjer innan nyår, det ska vi fira med Camilla och Jonte, det kanske blir nå fler roliga folk!! Skönt å slippa fira hemma i sin nya lägenhet där allt är huller om buller. Sen kommer vi till det värsta, städningen av denna lägenhet...Blä!! Men men det måste väl göras antar jag! Ska fråga Fatima om jag kan låna tvättstuge nyckeln så jag får tvätta mina mattor!!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0