<3 Min Neo <3

Han sover borta i natt, hos grannen, tror dom gillar Neo lite! <3
I morgon blir det lussebak och kanske lite städning om jag orkar, Dennis ska jobba på lundstams i morgon men inte lång dag. På lördag blir det thorleifs för hela slanten, har inte frågat om lov än av regeringen  men tippar på att det ska gå bra! Ska fan ta med mig kameran å knäppa lite bilder på annat än här hemma på mamma å Anki när dom är fulla!! Haha! å kanske mig själv! Tatueringen börja läka men inte så fint som jag hade hoppats på åsså jag som inte kan låta bli att pilla, ja hoppas den blir fin iaf när den läkt annars ska han få höra Daffy!!
Ja just de! I tisdags tog det fyr på Dennis släpvagn, rätt läskigt! Jag är glad att Dennis klarade sig undan med en minimal brännblåsa på handen, det kunde ha varit mycket värre! Kanske en älskad mamma som vakar över han! Vem vet! Snart har det gått två år! Känns hemskt att tiden går så fort! Man hinner inte med!
Läggdax för gamlingarna nu! Lägger in en bild på Dennis släp i lågor!
image46

Kommentarer
Postat av: Victoria ^^

Haha klart vi gör, han är sötast ju =)

2007-11-30 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0