Dagarna...

...går sakta!! Dennis åkte i dag, ännu en vecka tills vi ses! Ska försöka göra nått i veckan typ packa å städa alla utrymmen man annars inte städar! tog å rensade spisen i går både inuti, bakom och ovanpå, kände mig seriös men vände på mig och så kylskåpet å tappade lusten totalt så nu sitter jag här! Ja jag vet att jag är lat! Men det finns väl inge tråkigare än att städa å speciellt flytt städa! Blä! Borde anställa nån som kan komma å städa hos mig! Det ska jag göra när jag får ett jobb! en gång i veckan iaf! Vet inte vilken ende jag ska börja städa och packa i! Kanske man ska ta förrådet, där står ju bara grejjerna å dräller! Jag hoppas verkligen att förrådet därborta är lite större än de vi har nu, för Dennis har ju en förmåga att spara på allt som man inte alls har användning för!
Liam diskar åt mig nu, och jag ska väl börja med nån middag! Kanske packa ner glas som inte heller används!
Nä vad jag tjatar om att packa! Tyvärr har det inte hänt nått spännade sen igår när jag skrev blogg!
I morgon är det dagis för Liam då ska jag til förrådet å pyssla lite! Kanske sätta ut lite grejjer på blocket!
Ha det fint!!

//Sessan
 USA!! vill åka tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0