Gaddad igen!

Japp har gjort en yttligare tatuering! Fast inte så stor denna gång, mönster omkring mina barns namn! Gjorde sjukt ont när han gjorde runt Neos namn. Men vill man vara fin får man lida pin! Eller hur! Blev rätt nöjd iaf! Liam är frisk, lite snorig men han ska på dagis nästa vecka iaf! Liam har iaf fått dagis plats i Lit från den 8 januari och Neo på sin födelesdag! Sen ska jag sätta i gång att plugga för fullt, skulle gentligen ha varit ner på arbetsförmedlingen höra vad dom har att säga om mitt pluggande, Har äntligen listat ut vad jag vill bli men det förblir en hemlighet tills jag är inne på programmet! För annars blir det inget av om jag berättar för halva världen, det vet jag sen innan! Glömde hämta ut mitt paket som ligger i odensala å väntar på mig. mammas ampel och mina julgardiner. Usch varför köper jag så mycket julgardiner för! Vet inte hur jag ska göra när vi flyttar om jag ska pynta där eller inte, julen är ju nästan slut innan vi har fått komma in i lägenheten.
Just nu sitter jag bara å väntar på att min älskling ska komma hem nångång! Hoppas han hinner hem innan Liam lägger sig så han får träffa sin pappa! Usch det är otroligt jobbigt att vara själv jämt med barnen! Jag hoppas det löser sig med Dennis snart så vi får ett slut på detta.
Nu ska jag ta å städa Liams rum IGEN!!
Lägger in en bild på min nygaddade arm!
image43
Mina barn är stjärnor för mig!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det blev jatte fint! Ar du klar nu eller ska du gora nat mer pa den?
Sitter vid en dator utan aa & o, sa det ar darfor det inte ar nagra prickar...
Hoppas att allt gar bra med flytten och sa.
Vi ar i Boston nu och ska bo pa hotell i 2 natter. Kanns riktigt bra faktiskt.
Ha det sa bra sa hors vi nar vi kommer hem igen.

2007-11-24 @ 03:42:42
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/alexandra
Postat av: Sessan

Ja tror att jag är klar, men det blir nog nån till tatuering nånstans, fast det får vänta tills man får bättre råd! Det är dyrt att göra det i sverige så det blir nästa gång vi åker till staterna! Hoppas ni bor kvar till hösten!

2007-11-24 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0