Giftermål...

Ja i helgen gifter sig min "bästa kompis" som jag aldrig hör av nu för tiden! Jag är såå besviken att man bara blir bortglömd för att han skaffat sig sällskap. Ja men man får väl bara önska dom lycka till! Skickade ett meddelande till han å tackade för inbjudan till hans bröllop(ironi), Men har inte fått nått svar! Han tycker väl att jag inte är värd att bjuda eftersom vi inte bjöd han på vårat, men det är skillnad, vi gifte ju oss i hemlighet det gör ju inte han direkt. Jaja...bara så besviken! Livet går vidare med eller utan bröllop. En glad nyhet är iaf att min lillasyster kommer upp till jul! Ska fira julafton med oss alla! Pappa kommer oxå det är bra! Då kan han laga sin goda brunsås till skinkan!
Liam är hos grannen å hälsar på och Neo sover så det är lungt å skönt här! I morgon ska jag umgås med Kes nyktert för en gångs skull!
Snart kommer min Dennis hem oxå! Längtar som en tok efter han! Så jobbigt, helgerna är så korta när han väl är hemma! Jaja! Det får gå som det går!
Ja vad mer har jag att berätta?! inte alls mycket! Mest tjat om flytten hela tiden men det är mest för att jag längtar så mycket, jag hoppas vi kommer att trivas där! Blir ju lite större iaf!

Nä kanske man ska göra nån nytta här hemma, ser ut som en slagmark i köket, tog å bakade mitt i natten i går! Det blev äkta amerikanska brownies, goda men litte torra!
Hej hopp!

Dennis får sin
tatuering!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej å hå. Nu är vi i stan. Hoppas ni har tid att få besök nån dag. Skulle vara skoj att ses.

Kram

2007-11-08 @ 18:23:59
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0