Här får du ditt inlägg...

...Thorleif!!!!!! Ja det finns egentligen inte så mycket att berätta, veckorna flyter på Dennis och jag ses på helgerna! Jag hoppas det går vägen med allt som ska ske inom kort! Jag vill ha ett jobb! Skulle kunna jobba med vad som helst, ja förutom att städa då! Om fem månader är Neo 1 år å då är det väl dax att ge sig ut på arbetsmarknaden igen men hade hoppats på att jag skulle börja plugga lite men man vet ju inte vad man vill bli framtiden så det är svårt de! Jaja, får se vad som händer just nu ska jag bara njuta av bebis tiden, det lilla som är kvar av det!
Jag längtar bara tills vi får flytta å börja om på nått vis! Finns ju vissa i denna stad som inte kan sköta sig som kanske ska sopa rent framför sin egen dörr innan de klagar på andra!
Jag kanske är fet men jag är fan inte lat! Till skillnad från vissa andra som sjukskriver sig var och varannan dag!
Ja vad mer har jag att säga var på Lasse stefans med mamma och Anki i fredags, det var himla skoj att få svänga sina lurviga över dansgolvet!
Lördagen betsod av mysfika hemma med Dennis bror med flickvän och Lena, sen bar det va på krogen! Där träffade vi skumma människor och en del roliga personer! Men hade inte så skoj var mest trött å ville hem å sova! Men skjutsen kom inte förrän vid två så det var bara till å vänta!
Väl hemma berättade jag för Dennis vad som sagts på krogen av en viss person och mest troligen tror han att han ska komma undan med det han yttrade sig om! Jaja nog talat om det!
Nu ska jag ta å dunka huvvet i kudden!
Sov gott!
Älskar min familj!


Bild från krogen förra helgen!

Kommentarer
Postat av: t-leffe

tack!

2007-11-04 @ 23:31:34
URL: http://paulnoss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0