Helgen över igen...

Ja då var det söndag igen, varför måste helgerna va så kort?!! En extra dag hade inte gjort något! Dennis lär väl åka i väg i morgon bitti igen. I går var vi till Dennis pappa, det var trevligt, fick supergo mat och massor med fika! Man behöver aldrig åka hem hungrig när man hälsar på Sören och Ewa! =D
Tror min tato håller på att bli infekterad, jag är super svullen fortfarande, har provat med en annan salva än helosan hoppas det blir bättre, vad gör man annars? Amputera armen? Jaja, blir säkert bra till slut! HAr inte hittat Liams julklappskalender än, vet inte var jag ska leta längre! Har gjort i ordninga alla 24 paket. Neos paketkalender har mamma hos sig, med färdiga paket å allt! Nästa år blir det48 paket man måste slå in, glad att man inte har fler än två barn, Dennis  berättade för mig att Kicki en gång gjort fyra st sådana kalenderar när de fortfarande bodde hemma allihopa! Ojoj, det är många paket de, 96 småpaket! Men hon måste ha tyckt det var skoj att göra de!
 I veckan kommer det väl inte att hända nått som vanligt, Liam ska på dagis iaf, kanske man får mer gjort än vad jag fått denna vecka när han varit hemma hela veckan! Dennis och Liam är å spelar innebandy, hoppas de kommer hem snart så man får va med Dennis innan han ska åka! Vi kanske ska ta en tur till barnens hus, måste hitta nån julklapp till Neo. Har hittat till Liam men Neo är svårare, han roar sig med det mesta och det mesta har vi ju redan, känns så onödigt med mera leksaker, har ju tonvis med sånt här redan, kanske ska hitta nå kläder åt han, fast det har han ju en del av oxå redan.
Nä nu ska jag fortsätta vänta på Dennis och Liam å se om vi ska hitta på nått!
Ha en trevlig söndag!
image44
Dryga jag som vanligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0