Helgen som var...

Fredan bestod av ingenting, jag hade skallebank och Dennis tog itu med papper. Gick å la oss tidigt vilket var skönt för mitt stackars huvve. Lördagen träffade jag och min mamma, storasyster på stan, shoppade lite och fikade på te huset i vanlig ordning, Dennis hade tagit med sig Liam på Boda borg där de firade Håkan som fyllt 30. Sen hem och göra oss i ordning för kvällen. Ner på boda borg i gen där det bjöds på tacos med öl! =D
Satt med Veronica å hennes lillebror johan, vi ses ju inte allt för ofta jag å ville vonkan. Hade en trevlig kväll som slutade med att vi hamnade på Mark twain. Trevligt värre, träffade en massa roliga människor! Fick en usräkt av en person som jag inte förväntat mig, men det blev bra! Jag hoppas ni löser detta så vi kan vara vänner igen! Blev kanske en öl för mycket, och det fick man väl lida för dan efteråt då! Söndagen var vi bakis, tror jag fortfarande var full när vi klev upp vid 8 på morgonen. Mådde skit kasst hela dan, mest över att Dennis ska åka igen, men han beslutade igår kväll för att stanna hemma för att fixa papper så han lär väl åka i natt nån gång. Veckorna blir ju inte så långa när han inte åker på söndag kväll.
Vet inte vad man ska hitta på idag men sen är resten av veckan fullspeckad! Nånting varje dag.

Ja det var väl det jag hade å berätta!

Hej hopp!
image40
Johan, Veronica, Jag och Suzi! Ja Veronica vi blev kanske lite småfull! =D

Kommentarer
Postat av: Veronica

lite småfull ja! ;) men fan va roligt! ser nu att jag missat några inlägg i din blogg, å minns inte riktigt allt vi prata om i lördags, men antar att du talade om att ni skulle flytta, vilket har blåst bort från mitt minne... till lit lr? vi borde ta en update i nyktert tillstånd så man får lite koll! ;) älskar dej å tack för en kanonkväll! puss å kram

2007-11-12 @ 15:06:09
URL: http://veronicalindman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0