Jävla lussekatter!

Nog inte meningen att jag ska baka lussekatter i år, fasiken vad misslyckat det blev!!! Var sten säker på att jag hade köpt mjöl, men hade bara fem dl så jag tg lite rågsikt, det hade säkert blivit bra om det inte va för att jag använt en gammal jäst! Mjölet är slut, bakplåtspapper och saffran + att jag inte har nån bil så jag kan åka å köpa nya grejjer!
Så när degen hade jäst å allt och jag skulle baka ut det hela, hällde ut den på diskbänken, det var som en jävla smet bara, försökte he på mera mjöl men fan det blev bara värre! Så jag slängde skiten och får nog försöka baka i kväll igen när Dennis kommit hem från jobbet!


image47
Nån som vill ha saffransbröd???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0