Lajmen sjukis...

Min lilla bebis är så sjuk! Falsk krupp....bäbis! Har inte haft nån feber idag iaf, känns ju bra! I natt kom han in till mig vid fyra å hostade som en galning, fick i han en supp och nässpray, sen drack han tre stora glas med cola, mitt i natten, vilken mamma man är! Jaja, bättre han dricker cola än ingenting alls. Fick han i säng vid halv sju i morse, så jag var lagom trött när mamma kom vid tio tiden. Hoppade in i duschen och hoppades på att bli piggare men ju senare det blev på dagen ju tröttare blev jag så när mamma åkt hem la jag mig på soffan för att vila lite, tvär slocknade i stället. Fatima hade varit förbi med bilbarnstolen när jag sov, jag märkte ingenting, helt borta!
Snart är det helg igen! Veckorna går allt för fort och jag får ingenting gjort som vanligt! I helgen ska vi dra ett rejs jag å Dennis å städa å SLÄNGA saker!!!!!!! Vill inte ha med mig en massa skräp till den nya lägenheten! Fast egentligen borde jag slänga saker när Dennis inte är hemma för han vill bara spara på en massa saker som kan vara bra att ha! Ojoj, vad min man samlar på skräp! Men kan inte låta bli att älska han för de!
i morgon blir det ett rejs ner på stan kanske man hittar nå hjulklappar, vet ej vad jag ska köpa till Dennis och min lillasyster! Men det är väl sånt som ordnar sig de. Har nån slags aning om vad jag ska inhandla till Dennis iaf! Men Rebecca har jag ingen aning om!
Jaja, bara barnen får hjulklappar så är  jag nöjd!
Julen kommer at firas med mamma, pappa,lillasyster, Dennis mina barn åsså jag förstås! I Lit hos mammsen då!
 Har redan julpyntat, mina grannar tycker säkert jag är crazy men det skiter jag i för jag ska flytta! Ja fast inte julpyntat så där som jag brukar göra utan har bara hängt upp gardiner å satt upp advents stakarna! Det får bli våran jul eftersom det blir flytt mitt i!
Nä nu ska jag se till så min yngsta son somnar så jag kan läsa lite innan jag somnar!
Jag älskar hela min familj!
Pussar och kramar till mina vänner!
Baj Baj!
image24

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas att ni blir bättre från all förkylning snart! Inte så skoj att ha nån sjuk i familjen hela tiden.
Snygg bild förresten! Vart är den tagen ifrån??? Skojja bara...

Ha det så bra, och ta hand om er!
Kramis

2007-11-21 @ 11:37:29
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/alexandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0