Ledsen...

Jag är så beviken på dig PG! Jag kanske inte borde bry mig men jag kan inte låta bli, har inte våra år som bästa kompisar betytt nånting för dig??? Blev toklessen idag när jag fick veta att Ola är bjuden men inte JAG, som alltid funnits där för dig genom det mesta och du för mig! Allt roligt vi hittat på och alla hemligheter vi delat! Mår som en skit när du bara struntar i mig, jag vet att vi inte hörts av på ett bra tag men nånstans måste ju du oxå förstå att det inte är så roligt för mig att vara bara den som hör av sig! Eller hur?? Men det kanske e så att det inte är du som bestämmer vems som ska bjudas och inte, kanske man inte är fin nog för de! Jag hoppas du läser detta så du får veta hur besviken jag är!! Usch!!

Sanna vänner är svåra att finna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0