Tröttast...

Jäklarns vad jag sovit idag! Jag är helt slut! Vaknade i morse vid 8, skulle få iväg Liam till dagis men han tvärvägrade så då fick han va hemma för jag orkar inte tjafsa med han. Sen 8 har jag sovit av och till mina barn har varit snälla å låtit mig slumra till, just nu känner jag som om jag skulle kunna sova i tolv timmar till. Kan bero på att jag höjt min medecin till 40 mg, blir tok trött av den! Tur att man har snälla barn!!! Just nu är det Liams tur att sova, han sover dåligt om nätterna, han kommer in till mig på natten, men jag är så trött så jag orkar inte säga emot eller ens bära tillbaka han. Men de tär mysigt att han sover hos mig det är så tomt på annars när Dennis inte är hemma!
Neo går omkring i sin gåstol han diggar den! Han tar sig nånstans iaf, han vägrar lära sig att krypa framåt, han skuvar sig själv bara bakåt, vilket ser roligt ut men han blir bara irriterad!
Tre dagar kvar tills min Dennis kommer hem, längtar som en tok efter han, det är jobbigt när han är borta hela veckorna!! Annars är väl det mesta som det ska! Allmänt less, vill jobba! Har sökt dagis till mina barn i af i Lit, men hon sa att det var kö så man lär väl inte få nån självklar plats bara för att man redan har en. Det är ju lite tokigt för oss, men jag hoppas Liam kan gå kvar på dagis tills han får en plats där! Om det nu funkar så!
Nä kanske man ska göra nått annant än att sitta här kanske! Passa på medans Liam sover!
Ha det fint!
  
Niagara fallen, härligaste platsen på denna jord!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0