Uttråkad...

Usch, jag e så less, det händer ingenting. Till helgen ska jag va lugn och städad, då ska jag och Dennis packa och städa! Låter skoj va??!! Liam är inne i världens trots, kommer få fel på han innan detta är slut! Idag när vi skulle gå hem från dagis så vägrade han att gå så då fick han åka vagnen att tag, sen drog freddy i väg å han ramlade av, sen tvärvände han i humöret fick bokstvligen släpa hem han!!
Ja det är roligt med barn, Varje dag känns som en evighet. Dennis jobbar som vanligt! trött på detta nu! Hoppas han får till nått så han kan va hemma mera! tungt utan han!
I morgon ska jag på föräldrasamtal på Liams dagis. Ska bli spännande å höra vad de har att säga om Liam. Men han sköter sig säkert! De har säkert mer å säga om mig som sköter Liams dagis tider sisådär! Jaja, vi ska ju flytta snart så skit samma! Nu måste jag ta en skitblöja! trevligt värre! 
Hej hopp!
image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0