Wiiiiiii..

image45
Införskaffat mig Nintendo Wii, hur jäkla skoj som helst! Har spelat mest hela dan, mina barn är lagom lei på mig! Köpte de egentligen som en julklapp till Dennis men jag visste ju hur skoj det var efter jag provat det hos Helena och Rikard så jag öppnade det å installerade å sen ringde jag Dennis å sa de! Haha, gissa om han vart brydd att jag köpt ett tv spel!! Inte så vanligt att jag införskaffar elektronik prylar! Sandra och Anki har varit här å prov spelat, tror de tyckte det var skoj iaf, Dennis har inte provat det än, han är hemma men håller på att bogsera bort L200 på verkstan så han lär väl prova när han kommer hem. Och han lär fastna som jag gjorde!  Gah! Tur att man får spela i fred på veckorna, haha! I morgon ska Liam på dagis, sen vid ett kommer Carita å hälsar på, hoppas hon stannar en stund, det är ju så jäkla tråkigt att va ensam på kvällarna.
Torsdag ska jag till Hammerdal, ska skjutsa Siri till Sonja. Sen började det närma sig helg igen!
Ska spela mera nu!!!
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Fatima

Ha ha ha ... ser dig nog stå å vifta i vardagsrummet..he he

2007-11-28 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0