Sjuklingar!

Ja vi har legat sjuk hela veckan! Dennis har klarat sig för han har ju inte varit hemma men både jag, Liam och Neo har haft feber å är snoriga å hostiga. tokjobbigt, känns som det aldrig ska gå över. Det har inte hänt så mycket annat, ja förutom att vi kanske ska flytta till en större lägenhet och jag hoppas verkligen vi får den för vi behöver verkligen större. Liam får eget rum å vi får ett rum där vi kan ha datorn. Ska ringa å tjata på dom i morgon hade jag tänkt!
Usch vad jag längtar tillbaka till USA! va så skoj å vara där, känner verkligen att vi måste ge NY en andra chans, finns så mycket å se där! A och K kommer till Sverige snart, ska bli skoj å träffa dom igen! Hoppas verkligen att de bor kvar nästa år då ska vi åka å plåga dom igen! =D

Liam har varit på dagis idag å tagit kort, han va väldigt tjurig när vi skulle ta de enskilda korten, de funkade inte med att jag var med så förknarna fick ta det där! Hoppas han inte ser allt för butter ut på kortet. I morgon åker jag och mamma till värmland å hämtar hennes sista grejjer från flytten. Det är ju snart jul så då kan det ju va bra å ha litte julgrejjer!

Ja vad mer ska man skriva, har som sagt inte hänt så mycket, jo Frasse har sagt upp sig så nu kör Dennis på heltid själv så vi träffas bara på helgerna, lite tråkigt men så e de.

Nä nu ska ja ta å glo på tv en stund!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Thorleif

Hallååå! När hade Tessa tänkt sig att uppdatera sin lilla blogg? Förresten, GRATTIS till er nya stora (och förhoppningsvis fina) lägenhet.

2007-11-02 @ 09:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0