Då var det bekräftat!

Var in med Neo idag på barn, där fick vi det bekräftat att Neo har astma. Känns skönt att det är bekräftat men känns tungt att man ska behöva ge det lilla livet massa mediciner. Jag hoppas verkilgen det växer bort, som läkaren trodde, det brukar göra det med barnastma. Men å andra sidan har Dennis astma så då kan det bli permanent om vi har otur. Jag hoppas verkligen det går till dig det där! Ska åka i väg nu å hämta ut medicinerna han behöver å ge han på en gång när jag kommer hem.

Känns tungt å behöva dra med sig en massa mediciner på utlandet. Men men vad gör man, det är ju ändå det bästa för Neo så!

Nu ska jag åka å hämta dessa mediciner!

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0