Dennis 30 år!

Idag fyller min älskling gubbe! Tror han har haft en bra dag iaf! Åkt runt på affäer å sånt å kikat, sen åkte vi hem och matade de små, jag och A åkte i väg på dick´s å köpte present åt Dennis, Sen på wal-mart för ytligare ateraljer. Kom hem å kökade nån pizza slice som var kvar sen i går, sen blev det tårta och kakor. Dennis fick kort  och present. Av mig och mina söner fick han ett färdigt packet med golfgrejjer så som bag, golfklubbor, sockar till klubborna, peggar, golfbollar å så klart det viktigaste av allt en callaway keps!

Tror han va rätt nöjd det såg ut som det iaf! Han tackade mig två gånger, men han har ju tjatat å andra sidan hela sommaren om att han vill ha det å börja spela men inte haft råd å köpa det för att det är för dyrt, men hittade det rätt billigt här ett färdigt kit å allt men säg det inte till han! =D

Nu väntar vi bara på att Kenny ska komma hem från jobbet så man får sällskapa med han oxå, det uppskattar nog Dennis mycket eftersom han är rätt ensam med oss tjejer och barnen.Lite synd att han jobbar i helgen...Jaja man kan ju inte få som man vill jämt!

Nu ska man väl gå ner å kika lite på det man köpt i dag! Dela upp presenter å sånt!

Ha det gött!

Grattis igen min älskling!

Kommentarer
Postat av: Aires74

Tack för ännu ett roligt inlägg. Så kul att du har möjlighet att uppdatera och berätta om Dina/Era utflykter och äventyr Over There.
En liten tanke, I USA kan vem som helst spela på allmänna golfbanor, inget handikapp behövs eller så och vanligtvis är det inte så dyrt heller, kanske Ni redan kollat upp det här. :-)
Önskar Dig/Er en fortsatt skön helg, Gratulerar i efterskott och Välkommen in i 30+ gänget
Hälsningar från ett höstlikt Småland
Stina och Aires74

2007-09-16 @ 13:05:58
URL: http://www.lunarstorm.se/Aires74

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0