En vecka...

Börjar bli nervös nu, Hur jag ska hinna packa allt som ska med å hinna städa klart innan det är dax att åka. Ojoj, för mycket i min hjärna nu! Har iaf bokat hotell rum i Märsta från söndag till måndag. Tokbra! Har skrivit ner det mesta som ska med oxå. Hoppas bara man inte glömmer något! Jaja, det borde ju kanske finnas å köpa därborta oxå, dom är ju inte helt efter i det där landet!

I morgon blir det Dollarstore med mamma och Anki å Neo ska med å! Liam är på dagis så han får tyvärr inte följa med. Dennis jobbar sent idag, han jobbar 13 timmar denna vecka, rätt jobbigt men men, sen lär man väl va lei på han efter tre veckor å han lär ju klättra på väggarna om han inte får börja jobba på en gång när vi kommer hem!

Har fått till det fint här hemma nu är det bara vardagsrummet som behöver sig ett rejs åsså Liams rum. Mamma har varit här i dag å hjälpt mig med en massa! Hon e så snäll hon! Men det behövdes kan jag säga! Hade inte hon tvingat mig så hade jag nog aldrig fått fingrarna ur *piiiip* Känner mig en aning lat men det är ju inte så lätt å få nå gjort ensam med två barn, har packat min väska å sen har jag börjat packa barnens väska idag, har tvättat som en tok hela veckan.Fattar inte att vi ens har så mycket kläder som vi har! Vart kommer allt i från??

Ja så e de! Vad mer ska man skriva det har som inte just hänt nå roligt på sistone. Dennis jobbar så massor så man får ju aldri chansen att göra nå skoj! Men man kanske inte ska klaga, jag får ju tre veckors semester i USA. Inte helt fel det heller!

Nä ska väl ta å fortsätta med tvätten, det är så tråkigt! Men det måste väl göras!  Hur skulle det annars se ut här!?

Hej hopp gummisnopp!


Coolingen Liam

Sötnosen Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0