Familjen Hjalmarsson i USA!

Ja då var man i staterna då! Flygresan gick bra men det blev em lång dag för mina barn. Men nu är de uppe å busar på Neo vaknade vid fem i morse och naturligtvis vaknade ju Liam oxå. Satte på lite tecknat åt honom och sen somnade vi om. Klev upp vid 8 (14:00 svensk tid) käkade frukost, vet inte vad vi ska hitta på idag för det spö regnar men det är varmt. Vi tyckte det var varmt när vi kom in på flygplatsen i går men när vi kom ut därifrån slog värmen i mot oss som en vägg, helt outhärdligt, vi åkte ju från kalla sverige å hade klätt på oss alldeles för mycket kläder. När vi landade  på newark hann vi se både frihetsgudinnan och empire statebuilding, häftigt värre!
får se vilken dag vi törs ge oss in till New york.

Snart fyller min Dennis år, vet inte vad jag ska hitta på å köpa åt han, får se vad våra vänner säger om det om vi ska köpa nått tillsammans, men det får ju inte bli nå stort eftersom vi ska ju hem å med alla grejjer vi släpat med oss!

Nu ska jag sällskapa med familjen å vännerna!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0