Färdigmatens land...

Snacka om att allt här är färdig för att äta, det finns inte ens så man kan göra sig en egen tårta för att allt ska vara färdig detta land å snabbt ska det gå. Har iaf hittat snus i detta land, men det är Amerikanskt eller danskt snus. Köpte det amerikanska med mint smak. Det var en udda upplevelse men det funkar väl tills man kommer hem, det var rätt billigt iaf. Köpte två dosor för 5.49 dollar ca 40 svenska kr. Det får man inte hemma iaf. Men måste ju säga att göra snus är inte amerikanernas grejj iaf. Köpte lokalt öl i går, inte heller så dyrt, men jag vart registerad. Häftigt värre, man måste ju va 21 för att få köpa alkohol och eftersom jag inte var amerikansk medborgare så fick man bli inskriven i en dator å skriva på ett papper som bevis på att jag verkligen hade fyllt 21. Nördigt!

Borde lägga in lite bilder men jag hittar inte min kamera, Dennis har nog slarvat bort den, ska städa lite i morgon så jag hoppas den dyker upp. Tur kanske är att Dennis har med sin kamera!

Varit å shoppat lite presenter idag till våra nära å kära. Det har varit skoj, det finns mycket billigt här, köpte lite häftiga kläder idag på Harley davidson store idag, till oss. Inte alls dyrt, fanns å köpa en häftig skinnpaj för en 5 hundring, det får man ju inte hemma om man ska köpa märkes kläder.

Nyss käkat middag, grillade kött å majskolavar, har ju varit tok fint väder idag!! Det skulle det även bli i morgon oxå så....Hoppas vi ska åka till NY nån dag...Ska bli himla skoj å få se allt det där man bara sett på tv än så länge. Ja man hinner väl med det oxå!

Nu ska jag sällskapa folkens med lite öl å snacks å sånt!

Have a nice day!

Hugs and kisses!

//Sessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0