Nu känns de...

att vi snart ska åka! Jag börjar bli lite pirrig i magen men det ska bli så himla skönt å få komma i väg hemmifrån en stund!
Vi hade det trevligt i går när moster Micke var här, blev lite öl drickning och musikspelande! Thotte kom förbi en sväng å! Även Tommy och Elin men dom åkte rätt snart eftersom han skulle jobba. Runt tolv på natten kom Dennis andra bror Micke med sällskap. Klockan blev runt halv två när vi gick å la oss, vilket var alldeles försent egentligen med tanke på att vi har en del att pyssla med idag. Dennis sover men jag bestämmde mig för att inte göra det, då har jag så svårt att sova i kväll när man ska va trött å ska upp tidigt. Åker runt klockan 6 mot sthlm. Väl där nere så tänkte vi hälsa på lite kompisar som fortfarande bor kvar. Senare kommer Ola å hämtar bilen, han ska va bilvakt. Vi ska sova på hotell =D. I Märsta, bara en sån grejj ska bli skoj!

Måndag förmiddag går planet mot USA, rättare sagt 10:40 och jag vill ju gärna va där i tid, hatar å stressa när man har mycket att tänka på. Allt är färdigpackat, hoppas jag, jag lär väl ha glömt någe som vanligt! Jaja....Barnen är hos Micke å Annika så vi får städa lite å packa det sista. Ska hämta dom runt 4. Sen kommer svärfar och Ewa, och även mamma och Rebecca. De ska äta middag här med oss, sen ska vi väl både fira Dennis och mamma på deras födelsedagar. Har inte köpt nått åt Dennis men ska nog göra det där borta i Staterna. Känns fortfarande overkligt att vi ska åka! Har nog inte fattat det där riktigt än. Usch vad jag tjatar känner jag!  Men kan inte låta bli för det ska bli så himla skoj!

Tror jag ska slänga mig i duschen innan vi fortsätter att städa!

Hej hopp!

PS: Ska försöka uppdatera bloggen så gått det går när jag är där borta:DS

    
                            New York here we come!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Ha så trevligt på semestern nu, och njut massor....kram

2007-09-08 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0