On more day to go...




Yeep, i morgon bär det av hemåt till Sweden, känns kymigt men ganska skönt ändå! Trivs rätt bra här i USA, trots alla knepiga lagar å regler de har. Men skulle nog ha svårt att bo här man har det för bra i Sverige! Har köpt många fina presenter, problemet nu är hur vi ska få med oss allt hemöver, har iof fått låna en väska av A och K. så ska packa idag å se hur mycket som rymms där! 

A har precis färgat håret på mig jag hoppas det blir bra! Vilken färg det blir det får ni se när jag kommer hem! Hihi...färgade håret på A oxå men det vart inte sp, förväntat, på paketet stog det att det skulle bli en ljusae brunfärg men det hela slutade med att det blev en nyans av grönt. Ska försöka göra nått åt det innan vi åker hem! Så hon får hjälp med det! 

Dennis är å spelar moderatspelet golf, han har blivit som besatt, tur att det är vinter hemma! Haha...Usch nu var jag inte snäll, kul att han hittat ett intresse iaf. Han å Kenny har spelat som tokar sen han fick den där golfbagen! 

Känns knepigt att åka hem egentligen, bara för att man varit här så länge, känns nästan som man är hemma! 

Tack Kenny och Alexandra för gästfriheten å hjälpen med barnen! 

Hoppas ni kommer att sakna oss! =D Kanske vi kommer nästa år om ni är kvar! 

Ha en bra dag!  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0