Tatto igen...

Gjorde en till Tauering idag! Neos namn denna gång då...På samma arm som jag har Liams namn. Det blev billigt, vet att jag skulle minst kosta 600 kr om jag gjorde de hemma, nu kostade det 50 dollar (ca 350 svenska pengar).
 
Här är den!         Gjorde en till bara nån dag innan vi skulle åka hem! 

Nice tycker jag!
Dennis är å spelar golf med sin nya golf kompis Kenny, Dennis blev helt bettutad i den där sporten. Jaja...Jag har iaf köpt en massa pyssel som jag iof inte kan börja med förrän vi kommer hem å framkallat bilder! Men det ska blir skoj, ska göra ett album om våran resa. Har köpt ett album och en massa fina klister grejjer till!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

hej gumman!! fan va snyggt det blev!! hoppas ni har det bra där borta! jag är sjukt avis!! tänker på er!! vi får höras när ni är på svensk mark igen! vilket datum var det?? ta hand om er! puss å kram darling!!!

2007-09-21 @ 20:00:30
URL: http://veronicalindman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0