Trots, trots, trots....

Liam är i sitt esse nu, vad man än gör blir det fel! Jag hoppas att det inte håller i sig allt för länge för då kommer jag bli knäpp! Idag har vi gjort det vanliga! Shoppat! Hittat fina presenter till mina nära å kära! Liam var helt utslagen när vi kom hem idag så det blev ett snabbt bad å sen rakt ner i säng, han tvärslocknade! Våra gubbar är å spelar golf, Dennis har ju hittat ett intresse, vilket jag tycker är roligt även om det betyder att han kommer vara borta lite mer från oss, dock bara på sommaren vilket kanske är tur! Man kanske ska börja spela själv så man får sig intresse men med mitt tålamod så vet jag inte om det funkar.

Nä ska gå ner å sällskapa med A, undra när pojkarna kommer hem, fast det heter kanske inte pojkar när bägge har fyllt 30??!! Gubbarna då!  Det kanske passar bättre! Hehe

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0