Trött...

Usch vad trött man är, säkert för man stressat som en  idiot för att få klart allt. De flesta tycker det är skoj att vi ska åka, sen finns det andra som tycker annorlunda, vilket gör mig lessen, varför kan man inte bara vara glad för andra i stället för att bara anklaga en för att man är dum i huvet och ens kan tänka på att göra en sån här grejj. Det är ju inte direkt resten av livet vi ska va där det är tre veckor det handlar om!!!

Packat klart det mesta men finns en del kvar att göra innan det är dax att åka, bilen är på service och var förhoppningsvis klar i morgon, vi behöver ju som den på söndag! Ola ska va bilvakt, så det blir ju tokbra de! Själv är jag så trött så jag orkar inte ens tänka på resan, måste försöka koppla bort det i helgen så man blir lite utvilad tills vi ska åka!  Ska bli skoj och spännande!

Ska klippa mitt hår senare i eftermiddag, topparna är risig som bara den! Grannen Anki som ska utföra det jobbet. Fick mig massage i går av syster, det var tok skönt, men hon tyckte jag va spänd som bara den. Men man är väl det, man har ju alltid nått att tänka på å alltid nått att göra. Så rastlös så jag kan inte ens sitta still å kolla på en hel film.

I morgon kommer tant Micke över på en öl, ska bli trevligt, men är inte direkt sugen på att fetsa någe eftersom man vill va hyfsat pigg på lördag när det ska packas å städas det sista. Jaja får väl se hur det blir!  Ska bli trevligt iaf!

Nä ska ta å laga nån middag tror jag så mitt barn å syster får nått i sig!

Tjolahopp!

PS: Grattis Thotte på din födelsedag! :DS


  
                   Mina busungar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas allt går bra innan ni åker. Vi ska försöka ta hand om er här så att du får slappna av här också. Har kollat efter lite spa som vi kan besöka. Ska bli skoj!
Varför tycker inte alla att det är skoj att ni åker? Är inte alla värd semester? Eller är det valet av land som klämmer kanske?
Ta hand om dig!
Kram

2007-09-07 @ 01:35:09
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se
Postat av: Aires74

Jag tycker att det är helt underbart att en familj tar chansen att resa och särskilt när det finns en chans att bo hos goda vänner och få res och utflykttips och kanske också ressällskap. Ta till vara på chansen att se världen och USA är en fantastisk erfarenhet att ha med sig. Go 4 it.
En fd utlandssvensk och skulle nog beskriva mig som ganska resvan.
Va rädd om dig! Forsätter gärna följa din blogg.

2007-09-08 @ 13:16:12
URL: http://www.lunarstorm.se/Aires74

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0