En tanke till Engla och hennes familj!

Klockan 21.00 ska jag tända ett för Engla och hennes familj! Jag förstår inte hur man kan göra så mot ett barn!
image92

Nu lite glada nyheter! Första dagen för Neo på dagis idag, han tyckte det var skoj, ska dit i morgon igen, fast va där en längre stund. En annan nyhet är att Dennis har fått fast anställning, känns skönt å veta att man har framtiden säkrad. En annan går det kasst för på jobbfronten, ska på en intervju i morgon, sen tänkte jag åka in till stan å höra där, men det blir nog senare i veckan.
Försöker börja med att lägga barnen samtidigt men det funkar inge vidare, Liam har fått nån slags ångest att behöva sova i sin säng, han låter verkligen desperat att slippa när man ska lägga han!
Men det är väl en period det oxå, hoppas jag.  Ska bli kul och se hur Liam blir mot Neo när dom är på dagis, för vi vet ju hur han är mot han här hemma!
Nä nu ska det glos på tv en sväng!

Vila i frid Engla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0