Kalas å Kalas...

Ja då var det avklarat, Neos kalas. Lördag var det fullt med folk här hela dan, jag var helt slut! Vid tolv kom Conny med sina barn, strax därpå kom Lena, Pär, Moa, Max, Anki, Kalle, Sandra och Joline. Massa paket! Tårtan gick nästan åt, tror den blev populär eftersom nästan alla tog två bitar. Efter nån timme åkte Anki, Kalle och Joline hem, Sandra stannade kvar med oss. Vid middagstid kom Suzi och Stefan. Lena stannade kvar tills på kvällen med oss. Vi bestämde oss för att se film jag och Sandra efter att Lena gått. Sandra somnade i soffan efter halva filmen, kan ju bero på att jag inte såg så mycket av filmen utan snackade med Henke som kom förbi och tiggade lite tårta, satt och snackade till halv ett på natten. Sen var jag tvungen att gå och sova annars hade jag nog somnat mitt i samtalet. Söndag kom Neo och Liams farfar och Ewa förbi, även gamfarfar och gamfarmor kikade förbi. Tårta och kakor gick åt denna dagen oxå. Jag och Anki fick äran att ta dom sista bitarna av tårtan. Sen kom Camilla förbi med present åt Neo. Strax därpå ramlade min syster in som kört från Ludvika och hit.

Dennis har jobbat som en tok, trodde inte han skulle komma hem i går kväll men det gjorde han åsså fick han en god natts sömn. Åkte i väg vid halv fem i morse till Norge, han nämde nått om att han skulle komma hem i natt redan, hans kulle lasta i trondheim så han hade inte så långet hem tyckte han så då kunde han lika gärna komma hem. Vad vi ska hitta på idag det vet jag inte, Dennis har åkt på jobbet med bilbarnstolarna så vi tar oss inte alls långt. Jaja, ska in till stan i morgon, Becca ska till Specseavers och jag till tandläkaren. Jaja....Blir väl en hemma dag...

Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gratta i efterskott från mig:) Och tack för tipset om badningen, tror jag ska fortsätta med det...det känns ju bra och han verkar nöjd med det, så varför sluta? Åh va skönt att han sov hela nätter så tidigt...*avundsjuk*

2008-04-07 @ 13:29:09
URL: http://www.ninnea.blogg.se
Postat av: Linda

Har klarat mig än från magsjuka o Jasmine verkar bli bättre sakta men säkert..*S*
Roligt med barnkalas.. Har ju ett tag kvar innan ja får ha ett 3 års..*S*
Hoppas att allt är bra med er..

2008-04-10 @ 12:06:33
URL: http://linda0644.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0