Neo 1 år!!

Idag blir min lilla Neo ett helt år! Helt otroligt vad tiden flyger iväg! I morgon ska det firas, Ska in till stan å handla grejjer till smörgåstårta, funderar på att köpa en färdig gräddtårta, för den som inte gillar smörgåstårta! Men hur kan man inte gilla de!!?? På söndag kommer syster upp oxå! Lär väl bli en del folk i morgon! Ska även försöka få tag på en slag borr så jag får upp några gardiner i både köket och vardagsrummet! Städa må vi göra idag oxå, det är ju mindre skoj det då!

Har varit på jobbintervju idag, gick bra det! Skulle höra av sig så fort det blev nått! Och jag skulle ringa å tjata oxå sa han...hehe. Han han tyckte det var skoj att en tjej sökte det var tydligen inte så vanligt. Dom få tjejer som jobbat där hade inte varit långvarig eftersom det är ett "gubbsyndrom" där, som han kallade det Ronny. Hehe, jag sa att det struntar jag i, jag är inte där för att höra på skitsnack utan för att jobba! Sen har man ju varit ute på praktikplatser där det är samma sak, bara att ignorera eller ge käft tillbaka!! Hehe...

Nä ska man ta ett ryck här!! 

Grattis min Neo!!
Puss å kram!!
image91 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till Neo från mig och Kenny också!

Kram

2008-04-04 @ 21:24:03
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0