Söndag...

Värsta dagen på hela veckan...För då är det måndag igen det innebär ju att Dennis ska jobba å jag blir ensam igen. På måndag är det inskolning på Neo, ska bli spännande. Måndag ska vi vara där en timme, viktigt, måste ta med mig Liam ocxå, kan bli svårt att få med sig Liam därifrån efter en timme. Tisdag blir bättre för då ska vi vara där klockan nio å sen gå hem halv elva men då kan vi lämna Liam där, ska på arbetsintervju klockan elva, får väl ta med mig Neo. Går nog bra det, kan ju bli klurigt om man får jobb där eftersom det är mycket kvällar, och det jobbar ju redan Dennis, jaja, det löser sig väl, har ju sökt andra jobb oxå, man kan ju inte sitta å vänta på att byggelit ska höra av sig. Såg att byggmax sökte folk så ska höra av mig dit.
Annars hade det varit en lugn helg...Skönt, länge sen man hade en sån helg. Har ju varit nått varenda helg sen vi flyttade hit. Usch vad jag längtar efter mamma, hon kommer hem på lördag till helgen men blir bara till tisdag, känns som en evighet innan hon flyttar hem, ja och det blir ju tidigast jul.  Huga...Pappa skulle försöka komma upp helgen efter Liams födelsedag, För helgen innan så är ju jag i Norge hos bror å hans familj. Ska verkligen bli skoj att få åka i väg å träffa dom.

Nä ska man göra nått annat nu kanske än att sitta här å dö surfa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0