Tokförkyld...

Meningen var ju att jag å Camilla skulle ut i går men hon skickade ett sms när hon var hema från jobbet och låg i feber, så jag drog på stan själv, rätt skönt! henke släppte av mig vid brunkullan för jag skulle kolla om Thotte var kvar men det var han inte. Så jag drog på The rock och satte mig och tog en öl i min ensamhet men på The rock kommer det alltid nån man känner! Och mycket riktigt , efter bara tio minuter stövlar mina hårdrockskompisar in, Fredrik, Lasse och Helen. Satt med dom ett bra tag, tills jag träffade en mc knutte som var sjukt lik Jimpa. Han sa det själv, att folk brukar blanda i hop dom. Åsså e dom ju med i samma mcgäng oxå. Snacka med han ett tag, senare kliver det mest udda gänget in, Daniel Ekljung, Drevas och Mattias Lundebo. Kul å se nå Hammerdalingar å!
Men idag så är jag tokförkyld, har knappt nån röst kvar, eftersom jag redan i går innan jag gick ut hade litte halsont. Så man får väl skylla sig själv att man inte var hemma å kurerade mig. Men kul hade jag så det var helt klart värt de!

Vet inte vad vi ska hitta på idag men vi är bjuden på mat hos Anki så vi ska väl in till stan.

hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0