Utekväll med hosta....

I kväll ska jag och Camilla ut och ta en öl, jag har en släng av halsont men skit i de. Liam är förkyld IGEN! Han var hemma från dagis idag ja och Neo oxå. Meningen är ju att dom inte ska gå idag men eftersom vi håller på med inskolningen så blir det ju även fredagar och måndagar. Måste köpa en till sele tror jag att ha på dagis i vagnen när Neo ska sova, litar inte riktigt på han. I morgon kväll kommer mamma hem från Norge igen blir hemma ända tills Torsdag, skönt!

På Tisdag blir det en tur till Hammerdal, till minneslunden. Två år har gått och fortfarande är det svårt att förstå att hon är borta, våran älskade Kicki! Jag hoppas verkligen Dennis har tid på tisdag å följa med annars får vi ta det i helgen, funderar på en tur till Hammerdal på lördag oxå, för att hälsa på Sonja. Lär väl inte bli så länge där, hon orkar mindre och mindre speciellt när vi har barnen med oss som inte är lugn en sekund ens.

Tänkte åka buss in till stan, ja om jag inte får skjuts av Dennis då förstås, middag har jag ingen aning om vad vi ska äta. Liam tjatar om gyllene måsen men vet inte om jag är riktigt sugen på de. Det är ju rätt gott men det är uttjatat, längtar bara tills Max öppnar så man får äta sig less där i stället!

Nästa helg blir det inflyttningsfest i stan hos LO och Sara. Ska bli skoj, hoppas Camilla vill följa med! Känner inte så många tror jag, ja det beror ju på vem dom bjudit in, känner ju ganska många i LOs krets men dock inte så många i Saras. Jaja ordnar sig, lite sprit på det så ordnar sig allt!

Nu ska vi vänta på Dennis, Liam pratar inte om nått annat, tror han gillar sin pappa rätt mycket! När jag säger att jag älskar han så säger han att han älskar pappa. Svårt att förklara för en treåring att man kan älska flera! Jaja, det kommer väl med tiden de då.

Trevlig helg på er!
Hej hopp!
image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0