Ja jag vet...

att jag är dålig att uppdatera, men sitter nästan aldrig vid datorn nu för tiden. Pysslar

med så mycket annat. Det var skoj på bröllopet, fint å allt det där, men det blev ändå rätt tidigt för oss, var tillbaka på hotellet vid ett. Det hade gått bra för farfar att ha barnen inge mera feber på barnen. Har jobbat tre dagar sen jag egentligen slutade. marika har varit här med mig några dagar, det var tråkigt när hon åkte. Ska försöka ta oss en tur senare i höst. Vet inte om det blir nån tur på oss ner till moster, dyrt blir det. huga.
Ska åka in till stan...blir nog buss på mig oxå för den delen, Dennis tog bilen i morse till jobbet. Regnar gör det oxå, störigt! jaja det är ju höst så. snart kommer väl snön oxå, dit längtar jag inte! När jag blir gammal ska jag göra som farmor och flytta på utlandet ända skillnaden är väl att mina barn och barnbarn är alltid välkomma!!

Ja det har ju inte hänt så mycket sen sist jag skrev!

Nu ska jag ge mina barn frukost!

hej hopp


Kommentarer
Postat av: Linnea

Å vad glad jag blir när jag ser att du har uppdaterat:D

2008-08-18 @ 18:40:57
URL: http://ninnea.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Vilken pik till farmor:P

2008-08-19 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0