Thorläjjf...

Sitter hemma hos min vän och kollega Thorläjjf. Han har ju flyttat nu till världens minsta lägnhet, den är så liten att man kan knappt kalla det för lägenhet, snarare rum. har käkat lunch together. Går i skolan nu för tiden har på äldre dagar blivit seriös å plugga, dock bara mina gymnasiebetyg, än så länge är det skoj,
Mina barn är på dagis och min gubbe är i Norge nånstans å jobbar!
Mätt som ett as e både jag å Thotte, svullade hamburgare på triangel grillen som bor granne med Thotte.

Kl ett börjar skolan igen, då är det matte som gäller, heldag i morgon med då blir det svenska B och Matte igen. Grett i laxsjö! Trodde jag skulle vara ensammast i världen på skolan men hittade några jag känner iaf. Min jobbar kompis O går ellära eller vad det nu heter. Vi snackas mest varenda dag och slår följe med varann eftersom han oxå bor i Lit. Det finns många filurer på skolan som egentligen borde bli filosofer eller nått, har en sådan  i min grupp. Han är rätt rolig att lyssna på men i bland kommer han med inlägg så man skäms för det är så pinsamt.

Ja det va väl lite av det som hänt, känner på mig att det kommer bli en del förändringar fram över, men vad det blir återstår att se, Dennis verkar ha nått i bakfickan. Jag undrar vad det är?!

Nu ska jag sällskapa med Thorläjjf innan han somnar på sin säng!

Ha en bra dag, det ska jag försöka ha iaf!

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej vännen! Spännande med förändringar =) Hoppas det är nåt bra bara =) På min front är det oxå en hel del förändringar på g... Du kan få höra ikväll kanske, om du är snäll =)

Saknar dig, vännen! Plugga lugnt! Stooooor kraaaam!

2008-08-27 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0