Ni som inte vill ha Julafton förstörd bör INTE läsa detta!!!!

Ja idag var det Julafton men min julstäming har inte kommit än! Fattar inte vart den tagit vägen! Vaknade i morse på dåligt humör! Det är inte bra! Som lite grädde på moset så har Dennis min kära man ätit upp gröten som jag skulle göra Ris a´la malta av. Då fick han skäll på Julafton! Jag blir så lei när inget funkar! Just nu vill jag bara skita i Julafton och gå och lägga mig! Jävla uppfinning! Julafton alltså! Dennis å pappa är inte ens hemma! Och dom verkar vara borta en stund så blir väl jag som får fixa allt! Ingen som hjälpt mig att städa katthår å damm på Julafton, ingen som hjälper mig med barnen dom ska bada! Men Liam vägrar så jag är osams med han oxå! Vet inte vad jag ska säga till han längre! Hotade med att jag skulle ringa jultomten å säga att han inte behövde ta med nå klappar åt Liam om han inte badade men då blev han ännu surare så jag skiter i å bada han...han får vara skitig på julafton! Dennis bara sticker i väg! Fan vad förbannad jag blir!!!! Jävla julafton!
Hade man inte småbarn skulle jag skita i julafton å gå på krogen å bli full!!!
Julmusik borde strömma ur högtalarna men vill inte...Iron Maiden funkar bättre på mitt humör just nu!
Hela kvällen kommer bli förstörd för min del om inte jag tar å byter humör snart! Kanske inte bara för mig utan för alla andra oxå! Å det vill man ju inte!!! Jävla Julafton!

Nu ska jag gå göra nått helt annat än å sitta här! Skulle vilja bänka mig framför datorn men då blir det verkligen ingen julafton alls! Skit!!!!

Men God jul på er alla som har nån slags julstämning kvar!

Önskar julstämningsförstöraren Tessa!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det blev ju rätt bra tillslut eller?

2008-12-25 @ 02:06:27
URL: http://renaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0