Östersund here we come!

I morgon åker vi hem till stan en sväng! Hoppas på att hinna med så många som möjligt! Anki å Lena är ett måste för mig iaf! Sen så får vi se vad mer vi hinner med! Ska bo hos mamma! Lördagen kommer att gå till att handla julklappar! Sen kanske nått besök på kvällen. Söndagen blir det en tur till Hammerdal, men vi blir nog inte dr hela dagen men känner jag oss rätt så lär det ju bli middag där! Kanske heslt på Blå! Svensk Pizza me like! Måndag blir det ärenden för mig på stan å Dennis skulle fixa nått med sin advokat. Sen bär det hemåt igen! Jobb på tisdagen! Barnen ska med men på lördag lät det som Anki hade tjingat dom! hehe, blir smidigare paket handling om inte behöver ha med oss barnen!Liam var inte alls med på den idén men han blir nog så illa tvungen! Många och mycket som ska hinnas med på kort tid!
Sen är det jobb jobb och jobb ända till julafton då är jag äntligen ledig!! Sen vet jag inte alls hur det blir i mellan dagarna men hoppas på att vara ledig så jag får vara med min pappa lite!
Nu ska jag packa åt ungarna!
I morgon kommer vi!!! *längta*

Hej hopp!


Östersund in my heart!

Kommentarer
Postat av: Kenny

Du ska inte lägga ut såna fina bilder på Östersund för jag blir ju tårögd då. :) Ta det lungt på vägarna!

2008-12-07 @ 15:05:41
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0