Äntligen!!!

Nu har vi äntligen fått internet!!!! Så skönt, man blir ju smått handikappad utan...Dom är iaf klar med renoverigen här hemma så nu kan man börja packa upp på allvar, Jag och camilla har börjat men jag blev toksjuk på natten mot i går, Frös som en idiot, hade ont i hela kroppen, huvvet och bihålorna. Låg hela dan igår med hög feber och jordens skallebank. blev bjuden på mat i går hos Camilla å jonte. Då blev Liam sjuk, tur att vi hann äta iaf. Jag är bättre idag men Liam är tok sjuk, han sover just nu i min säng, han har feber, han blir ju så tjurig när han är sjuk så han har sovit med kläderna på i natt, ska försöka byta en blöja på han å kanske försöka ge han en alvedon så man får ner febern iaf. Ska ta kort på våran lägenhet så fort vi fått ordning här hemma. Hoppas Dennis slipper våran sjukdom, han ska ju börja ett nytt jobb!!! Fått ett tillsvidare jobb, han ska köra lastbil då natrurligvis!! Jaja, bra iaf så man vet att man får en fast inkomst varje månad!!
Nä ska försöka byta en blöja på Liam...
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0