Ge mig ork nån...

I morgon kommer mamma hem och jag har inte gjort ett jävla skit här hemma. Hoppas Dennis kan hjälpa mig med köket iaf. Mamma kommer ju inte förrän på eftermiddagen. Men sen vete fan vart jag ska börja. Känns som jag bara skiter i allt, har iaf tagit mig i kragen å badat mina barn. Ska ge dom kvälls fika å sen lägga dom. Funderar på att söka jobb på Max såg att dom sökte en massa folk till den nya restaurangen som ska öppna i stan snart, men det känns ändå som att jag vill göra nått annat än att jobba på en hamburgerkedja resten av livet. Vill börja plugga upp mina förbaskade betyg. Men vad ska man leva på då, kanske man kan jobba extra på Max å sen plugga på sidan av...hmm...smart! Jaja får se hur det blir måste iaf börja söka nått, Neo börjar ju dagis om en månad ca. Vad tiden går snabbt, snart ett år min lilla bebis och min stora bäbis blir snart tre år, herregud! Vad gammal man börjar bli.
Nä ska ta å se vad mina huliganer gör!
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0