2008...

Ja vad ska hända detta år då? Sessan åker till Norge å jobbar ett tag tror jag...Får se om det finns nå jobb kvar åt mig när jag kommer...Mamma är där nu och jobbar som en tok. Idag var det Liams sista dag på dagiset i torvalla, på tisdag börjar han här i Lit på rotegården. Ska bli spännande å se hur dom har det där!
Nyår tillbringade vi med Camilla och Jonte, god mat och mycket dricka, men jag tog det lugnt eftersom jag hade varit ut på lördan och fick inget gjort åp söndagen av det vi skulle göra. Måste fixa lägenheten innan jag åker, plocka ur dom sista grejjerna och städa. Ska bli skönt att få jobba men man har ju blivit lat när man varit hemma så länge, sova länge på morgonen osv. Dennis ska ha barnen när jag är borta, bara nån vecka så jag hinner känna efter om det är nått man kan jobba med ett tag framöver....
Ja får se vad som händer och fötter....
Dennis jobbar åt posten igen, torsdag, fredag, skönt med lite x-tra pengar. Ja det är ju inte så mycket mer som hänt...

Får återkomma med mera sen....

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0