Allt tar sånt tid....

Ja idag blev vårat sovrum klart, det blev hur fint som helst...I morgon ska vardagsrummet göras, ännu skönare!!! Dennis jobbar åt posten denna vecka oxå, ett jävla skit schema e vad det är! Fan vad lei jag är på att sitta själv varenda kväll...Längtar som en tok efter mamma, hon skulle komma i slutet av Januari, så jag hoppas vi fått nån ordning tills dess...Just nu är det bara kaos här, kommer bli galen om inte det blir klart som man får packa upp å leva som folk i stället för i kartonger.
I freddags var vi på häggenås dansen, det var grymt bra, träffade många man känner...som man inte sett på länge. Dansade så jag hade träningsvärk dan efter, usch vad jag hatar mig när jag är full man säger så mycke konstiga saker, men men....Lördagen blev toklugn och en tidig kväll, blev inte så bakis men det kändes att man hade druckit nått med alkohol i...Söndagen röjde vi ur sovrummet eftersom det skulle tapetseras på måndag morgon...Nu har vi flyttat allt in till sovrummet, ska plocka lite mera innan jag går å sover. Städat som en tok i dag i gamla lägenheten, skulle vara besiktning idag kl 11 men gubben kom aldrig så vi drog därifrån...Jag blir så lei på folk som inte kan passa tider. Fick den finaste födelsedagspresenten man kan få av Thottes mamma, entavla som hon målat åt mig! Hur fin som helst!!!! Den ska pryda väggen ovanför våran säng, blir som en färg klick i det lite halv mörka sovrummet men tycker det ska va lite mörkt där så man sover bättre...Syster fyllde 20 i går, nu har hon nått bolags ålder hon med, usch det känns hemskt, det innebär ju att jag bara blir äldre!!! hmm...Kanske inte så mycket att göra åt. Längtar redan efter Dennis, bara 4och en halv timme sen han åkte å så tomt. Barnen sover som stockar Liam har varit på dagis i dag och ska dit i morgon oxå, så jag funderar på att ta med mig Neo å åka till stan å strosa runt lite för mig själv å kika på saker å ting...En sak är konstaterat iaf, vi måste skaffa vårat eget internet, segt å sno av andra när det är kass mottagning....

Lägger upp en bild på den otroligt fina tavlan jag fick!!!

image86
Det är bubbelplast på den så den inte ska skadas, därför det skiner en aning, men så jäkla fin!!
Tack Arie!!

Nu ska jag ta det sista i vardagsrummet sen ska jag sova!!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0