....

Fortfarande inget internet hemma...tok lei! Telefonen är inkopplad iaf! Var på Ikea med Camilla i går, himlarns trevligt...shoppade loss som tokar! Hittade en massa fynd! Köpte en grejj som jag kanske inte borde ha köpt men shit the same! Vi har kul i af! på kvällen blev det utgång, rätt skoj...Men rätt bakis i dag, men man kanske får skylla sig själv, när man slutar å dricka halv 6 på morgonen. Satt där i min ensamhet å drack å spelade tv spel..hehe...
Nu är vi hos Dennis pappa, passar på att låna internet då. Liam har varit här i natt och Neo hos mamma. Ångrade att jag gick ut, hade nog varit trevligare att stanna kvar i Lit med Camilla å Jonte. Ska fan sluta gå ut för det e så jävla dyrt å sen blir man så himla full!! Nä, ska nog sluta med de! Gynnar mig så lite.
Dennis jobbar normala tider denna vecka så vi ska väl få litte gjort hemma!! Så lei på att bo i detta stök!
Nä ska åka hem nu å säga hej då till mamma, hon åker i morgon tillbaka till norge.

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skoj att du skriver lite. Tycker det är så skoj att få läsa om vad ni har för er.

Hoppas allt är bra med er.

Kramis

2008-01-28 @ 04:41:16
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0