Kass födelsedag...igen

Ju äldre man blir ju mer bortglömd blir man! Inte ens min egen pappa kom i håg att ringa mig! Det känns nästan värst, alla mina vänner kommer i håg mig men inte min egen pappa, ska skicka ett meddelande i dag å höra om han blivit glömsk på äldre dagar. Tänkte åka med Lena till stan idag, ska ju i väg på häggenås dansen i kväll med tjejerna och en del killar....Tiggde in mig hos Lenas mamma på mat, känner mig lite fräck men vill ju va med från början jue, känns ju skumt å komma dit å dricka senare...Måste på bolaget oxå...Undra vad man ska köpa där då??!! Kanske dunk med vin det blir man ju mest berusad på....haha...Nä får se vad det blir för nått...Målaren är här, Liams rum är klart, nu håller han på med köket...Längtar tills detta är klart, har fått en byggfläkt i köket som ska stå där nån vecka så nått nytt golv blir det inte än på ett tag....Men det ska bli så tok skönt när allt är klart så man får packa upp å göra fint här hemma...Längtar mest tills sovrummet är klart så jag får hänga upp mina fina tavla som Arie, Thottes mamma gjort åt mig!!! Ska ta ett kort på den så ni får se vilket mästerverk det är!!!
Fick ju middag på Athena i går iaf men jag fick ju betala själv eftersom Dennis är en fattiglapp...Jaja...vad gör man inte en enda present fick jag heller...Båring!!! Nä ska ta ett snack med Dennis å höra om jag kan åka in till stan en sväng å gå på bolaget å köpa mat tills ikväll...

Puss puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Hur e det me er?? såg ni varit på tripp i USA! kul! Dit vill jag också åka... och shoppa=)....Själv hänger jag i Riga....väldigt kul å trevligt=) fast jag håller med: man inser att man är rätt bortskämd i Sverige... Här är det också poliser vid vägarbeten och alla kör som galningar=) kanske det bara e i scandinavien vi e "normala"... Kram

2008-01-11 @ 16:12:09
URL: http://www.jessica84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0