Nya lägenheten!

Tänkte bara lägga in lite bilder på vårat stökiga hem än så länge, kan inte packa upp nått eftersom dom ska tapetsera om varenda rum här, ja förutom datarummet då. I morgon börjar dom med hall och kök, byta matta sen onsdag kommer som att börja måla tak och tapetsera om där. ska bli skönt att man kan börja göra i ordning där, ringde från Norge idag om jobb men jag är fortfarande osäker, allt känns så bökigt med barnen osv, Liam ska ju börja på dagis i morgon...Får se hur det blir man kanske kan jobba på ica eller statoil lite xtra här å där...Blä jag kan inte bestämma mig....Tänk om nån kunde göra det åt mig...!!

Jaja lägger väl in lite bilder nu då!!

Hall sett från ytterdörren

Köket sett från hallen

Köket

Stora badrummet

Vårat sovrum


Vardagsrummet

Lilla hallen och dörren till lilla toan

Data/gästrum

Lilla toan

Liams rum fyllt med leksaker

lilla hallen igen sett från data/gästrummet

Ska sätta in fler kort när det hela är klart!!!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0